Helpdesk 2020-10-19T10:50:27+02:00

Actuele storingen

Problemen met uw cloud-oplossing?
Controleer hier zelf de status:

Veelgestelde vragen

Voldoet een gratis antivirus pakket op mijn computer? 2020-11-20T16:37:09+01:00

Een gratis virusscanner is op zich niet verkeerd, maar vaak niet voldoende. Dat komt omdat ontwikkeling op antivirusproducten nou eenmaal niet gratis is. Daarom zijn betaalde oplossingen vaak beter (in functionaliteit en in snelheid waarmee de virusdefinities aangeboden worden).

Daarbij worden gratis edities veelal van (ongewenste) reclame uitingen voorzien.

Mijn internet valt geregeld uit, wat kan ik doen? 2020-11-20T16:33:26+01:00

Ons advies is om de stroomstekker van uw netwerk-apparatuur (router en/of modem) 10 minuten van de stroom te halen, om daarna weer van stroom te voorzien. Mocht dit niet baten kijk dan goed of de antennes (als die er aan zitten) goed op het kastje geschroefd zitten.

Reset uw modem en/of router niet via het reset knopje! Hierdoor gaan over het algemeen belangrijke instellingen verloren.

Mocht dit geen resultaat geven neem dan gerust contact met ons op.

Hoe lang duurt gemiddeld een reparatie? 2018-11-28T12:30:22+01:00

Gemiddeld duurt een reparatie 1-3 werkdagen. Wij kunnen van te voren schatten hoe lang een reparatie zal duren.
De reparatieduur is afhankelijk van het soort schade, en/of probleem.

Op welke manier kan ik bij jullie betalen? 2020-11-20T16:26:49+01:00

U ontvangt van ons een factuur via e-mail (of post als u dat wenst)
Wij vragen u deze factuur op tijd te betalen, binnen 14 dagen na factuurdatum.
Zet altijd het factuurnummer bij de omschrijving van uw betaling.

IBAN: NL02 SNSB 0851271928
SNS Bank: 85.12.71.928
BIC: SNSBNL2A

Bij kleine bedragen kunt u contant betalen.

Repareren jullie ook op locatie? 2020-11-20T16:35:00+01:00

Ja dat kan, maar niet altijd. Soms is het beter dat wij een reparatie uitvoeren in onze werkplaats. Vaak moeten we voor een installatie of een hardwaretest wachten, in onze werkplaats tellen we de wachttijd niet en hebben we test apparatuur.

Kan ik mijn computer brengen/halen? 2020-11-20T16:20:44+01:00

Dat kan, maar alleen op afspraak.
We hebben kantoor/werkplaats maar geen winkel die voortdurend open is.

Wat zijn jullie openingstijden? 2020-11-20T16:27:58+01:00
maandag: 8:00–12:30 / 13:30–17:00 uur
dinsdag: 8:00–12:30 / 13:30–17:00 uur
woensdag: 8:00–12:30 / 13:30–17:00 uur
donderdag: 8:00–12:30 / 13:30–17:00 uur
vrijdag: 8:00–12:30 / 13:30–17:00 uur
zaterdag: Gesloten
zondag: Gesloten
Verkopen jullie ook laptops en computers? 2020-11-20T16:24:09+01:00

Ja dat doen we zeker. We werken op maat.
We kijken naar uw wensen, en waar het product voor gebruikt wordt.
Aan de hand daarvan bieden wij een passende oplossing.

Hoe kan ik de garantie van mijn computer controleren? 2018-11-28T12:18:41+01:00

Klik hier voor de HP garantie check
Klik hier voor de Dell garantie check